Misja szpitala

Misja

Dobro pacjenta naszym najwyższym celem

 

Polityka zintegrowanego systemu zarządzania

Mając na uwadze stałe podnoszenie jakości usług, dbałość o środowisko pracy, a także zwiększenie zadowolenia pacjentów i innych interesariuszy, stale identyfikujemy i spełniamy wymagania wynikające z przepisów prawnych i innych, dotyczących jakości i bezpieczeństwa udzielanych świadczeń.

Poprzez optymalne wykorzystanie środków, którymi dysponujemy, dążymy do ciągłego doskonalenia zintegrowanego systemu zarządzania:
  • jakością (ISO 9001),
  • bezpieczeństwem i higieną pracy  (PN-N 18001).
Powyższe cele realizujemy poprzez:
    • orientację na Pacjenta i dążenie do jak najpełniejszego zaspokojenia jego potrzeb i oczekiwań,
    • ciągłą ocenę i podnoszenie jakości świadczonych usług,
    • doskonalenie komunikacji wewnętrznej i organizacji pracy,
    • racjonalną i efektywną gospodarkę zasobami szpitala, w szczególności podnoszenia kwalifikacji personelu  i unowocześnianie posiadanej bazy sprzętowej i technicznej,
    • systematyczny rozwój nowych profili działania, wprowadzenie nowych technologii dla skutecznego leczenia pacjentów i jako odpowiedź na konkurencyjność rynku usług medycznych,
    • uświadamianie i zaangażowanie pracowników do działań na rzecz jakości i bezpieczeństwa pacjentów i personelu,
    • zapobieganie wypadkom przy pracy i chorobom zawodowym oraz zdarzeniom potencjalnie wypadkowym,
    • prowadzenie skutecznej kontroli ryzyka zawodowego i dążenie do stałej poprawy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,

 

Przyjmując odpowiedzialność za wdrożenie i realizację Polityki zintegrowanego systemu zarządzania, deklaruję zapewnienie odpowiednich środków i zasobów do jej wdrożenia.
Zarówno najwyższe kierownictwo jak i wszyscy pracownicy uznają za priorytet, zadania wynikające  z systemów zarządzania jakością i BHP.

Dyrektor – Anna Czech