Misja
Dobro pacjenta naszym najwyższym celem
Polityka zintegrowanego systemu zarządzania
Mając na uwadze stałe podnoszenie jakości usług, dbałość o środowisko pracy, a także zwiększenie zadowolenia pacjentów i innych interesariuszy, stale identyfikujemy i spełniamy wymagania wynikające z przepisów prawnych i innych, dotyczących jakości i bezpieczeństwa udzielanych świadczeń.
Poprzez optymalne wykorzystanie środków, którymi dysponujemy, dążymy do ciągłego doskonalenia zintegrowanego systemu zarządzania:
- jakością (ISO 9001),
- bezpieczeństwem i higieną pracy (PN-N 18001).
Powyższe cele realizujemy poprzez:
-
- orientację na Pacjenta i dążenie do jak najpełniejszego zaspokojenia jego potrzeb i oczekiwań,
- ciągłą ocenę i podnoszenie jakości świadczonych usług,
- doskonalenie komunikacji wewnętrznej i organizacji pracy,
- racjonalną i efektywną gospodarkę zasobami szpitala, w szczególności podnoszenia kwalifikacji personelu i unowocześnianie posiadanej bazy sprzętowej i technicznej,
- systematyczny rozwój nowych profili działania, wprowadzenie nowych technologii dla skutecznego leczenia pacjentów i jako odpowiedź na konkurencyjność rynku usług medycznych,
- uświadamianie i zaangażowanie pracowników do działań na rzecz jakości i bezpieczeństwa pacjentów i personelu,
- zapobieganie wypadkom przy pracy i chorobom zawodowym oraz zdarzeniom potencjalnie wypadkowym,
- prowadzenie skutecznej kontroli ryzyka zawodowego i dążenie do stałej poprawy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,
Przyjmując odpowiedzialność za wdrożenie i realizację Polityki zintegrowanego systemu zarządzania, deklaruję zapewnienie odpowiednich środków i zasobów do jej wdrożenia.
Zarówno najwyższe kierownictwo jak i wszyscy pracownicy uznają za priorytet, zadania wynikające z systemów zarządzania jakością i BHP.
Dyrektor – Anna Czech